پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119849
بسيج آمادگي کمک به دولت را دارد/ پيشنهادات خود به دولت را پيگيري مي‌کنيم
تاریخ انتشار : 1393/09/26 12:25:52
نمایش : 1904
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: ظرفيت بسيج يک ظرفيت عظيم و سرمايه ملي براي همه دولت هاست و هر دولتي که هوشمندانه عمل کند از ظرفيت بسيج استفاده مي کند؛ همانطور که در دوران دفاع مقدس فرماندهان نظامي ما هوشمندانه عمل و بسيج را شناخته و از آن استفاده کردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا، در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا پيشنهادي از سوي دولت براي استفاده از اقدامات ابتکاري و جهادي بسيج به اين نهاد شده است، اظهار داشت: تا کنون دولت هيچ گونه درخواست يا پيشنهادي براي استفاده از پتاسيل عظيم بسيج نداده است.

وي همچنين گفت: بسيج از قبل آماده کمک به دولت بوده است و پيشنهادات ارزنده زيادي را در حدود 10 ماه پيش براي رئيس جمهور فرستاده که از آن زمان تا کنون منتظر پاسخ دولت هستيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان کرد: اين پيشنهادات بسيار ارزنده بوده؛ به طوري که در عرصه اقتصادي بسيار تحول زا و در راستاي حرکت‌هاي رو به جلو و به دست آوردن موفقيت‌هايي در اين زمينه است.

سردار نقدي همچنين خاطرنشان کرد: البته اگر دولت طرح هاي بهتري را دنبال مي‌کند، ظرفيت عظيم بسيج آمادگي دارد که به کمک دولت در اين زمينه بيايد؛ ولي تا کنون دولت درخواستي در اين خصوص نداشته است؛ اين در حالي است که پيگيري هايي هم در اين زمينه انجام شده و قرار است در هفته بسيج باز هم موضوع پيشنهادهاي بسيج به دولت را پيگيري کنيم.

وي همچنين يادآور شد: ظرفيت بسيج يک ظرفيت عظيم و سرمايه ملي براي همه دولت هاست و هر دولتي که هوشمندانه عمل کند از ظرفيت بسيج استفاده مي کند؛ همانطور که در دوران دفاع مقدس فرماندهان نظامي ما هوشمندانه عمل و بسيج را شناخته و از آن استفاده کردند و امروز هم به عنوان بزرگترين نيروي بازدارنده از آن استفاده مي کنند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پايان با تأکيد بر اينکه اگر دستگاه هاي اقتصادي هم همين برنامه را داشته باشند و از ظرفيت بسيج بهره بگيرند، قطعاً فوايد آن را خواهند ديد، خاطرنشان کرد: توصيه ما هم به دستگاه هاي اقتصادي در دولت اين است که جلو آمده و از ظرفيت بالاي بسيج در اين راستا استفاده کنند.

انتهاي پيام/590 پ

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html